حضور شرکت دیبا در اولین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات افغانستان

اولین نمایشگاه بین‌المللی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات افغانستان با نام «آریانا آی‌سی‌تی ـ ArianaICT» با حضور شرکت‌ها و تولیدکنندگان فن‌آوری اطلاعاتی و ارتباطی از کشورهای افغانستان، ایران، پاکستان، روسیه آلمان و اسلونی در کابل برگزار می‌شود.

این نمایشگاه بین‌المللی که با هماهنگی کنسرسیوم ایریانا جمهوری اسلامی ایران و صیام بزنس جمهوری اسلامی افغانستان در کابل برگزار می‌شود، با حضور شرکت‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، تکنالوژی معلوماتی(IT)، دانشگاه‌ها، Cyber Security، بخش‌های الکترونیکی، شرکت‌های نرم‌افزاری(Software Company)، فروشگاه‌های آنلاین (Online Stores)، اتاق‌های تجارتی و صنعتی، شرکت‌های طراحی وب‌سایت، اپلیکیشن و دیتابس، Soft Skills Training Consultancies و استارت‌آپ‌ها همراه است.

شرکت دیبا نیز به منظور توسعه بازارهای مشترک و با رویکرد انتقال تجربیان علمی و عملی خود در این نمایشگاه بین‌المللی حاضر شده و سعی دارد با عقد قرارداد با یک شریک تجاری قدرتمند در کشور افغانستان، فضای هم‌افزایی و رشد طرفین را ایجاد نماید. انتقال تکنولوژی، آموزش قابلیت‌های ایجاد بازار کسب و کار الکترونیک و نیز توسعه ارائه راهکارهای الکترونیک در کشور دوست و برادر افغانستان از جمله استراتژی‌های برنامه‌ریزی شده برای این نمایشگاه است.

 

 

کد خبر: 341
  تاریخ خبر : شنبه 2 شهریور 1398
 4810
  دیدگاه کاربران