در راستای توسعه خدمات دیبا

قابلیت ثبت 70 پسوند دامنه جدید به پسوندهای دیبا اضافه شد

با گسترش کاربری سایت‌های اینترنتی در دنیا و افزایش سطح تقاضا برای ثبت دامنه‌های اینترنتی، پسوندهای گذشته پاسخگوی میزان درخواست نبوده و از سوی دیگر، تمایل به طبقه‌بندی موضوعی متناسب با شغل و رسته فعالیت سایت باعث ایجاد پسوندهای جدید برای ثبت دامنه گردید. با افزایش این تعداد پسوند به لیست دامنه‌های گروه دیبا، امروز بیش از ۳۰۰ پسوند در این سایت قابل ثبت می‌باشد.

سالانه تعداد زیادی پسوند جدید توسط شرکت ICANN مطابق نیاز عموم مردم ایجاد می‌شود. پسوندهای جدید newTLDs که یکی از دسته‌بندی‌های gTDl هستند، تحولی در پسوند سایت‌های تجاری ایجاد کرده است، این پسوند ها باعث شده است تا شرکت‌ها و کسب و کارهای جدید، محدود به انتخاب پسوند سایت‌های تجاری خود از بین gTLDها (پسوند دامنه‌های عمومی) و ccTDL ها (پسوند دامنه اینترنتی کشورها) نیستند و می‌توانند براساس نوع فعالیت و حوزه کسب و کار خود یک پسوند متناسب با آن را انتخاب کنند.

انتخاب پسوند دامنه متناسب با فعالیت شما برای افزایش بازدید کاربران از سایت شما و همچنین افزایش فروش شما بسیار حائر اهمیت است، با توجه به آنکه در سرچ کاربران احتمال استفاده از پسوند این دامنه‌ها زیاد است، باعث می‌شود تا سایت شما در نتیجه سرچ کاربران رتبه بهتری داشته باشد و در نتیجه سئو سایت شما بهبود می‌یابد.

پسوندهای جدید
organic med meet coach ceo global site
live store health world beauty band baby
actor auto vet video vin tours tires
theater tel tech team tax surgery style
study studio software social skin ski soccer
travel tube webcam website wedding rehab reise
rent realestate racing protection pro plus place
page news navy nagoya movie motorcycles mortgage
monster money moda menu memorial market makeup
luxury loan loans lgbt show inc games

 

کد خبر: 346
  تاریخ خبر : یکشنبه 13 تیر 1400
 2643