معرفی پسوند دامنه اینترنتی com

www.example.com

رایج‌ترین کاربرد ثبت دامنه با پسوند com: شرکت‌های تجاری و کسب و کارها

دامنه جدید خود را با پسوند com پیدا کنید. برای بررسی در دسترس بودن، نام یا کلمات کلیدی مورد نظر را در زیر وارد کنید.

.com

پسوند com را بیشتر بشناسید:

یکی از شناخته شده‌ترین آدرس‌های وب در جهان پسوند .com می‌باشد. این پسوند از نام commercial به معنای تجاری گرفته شده است. چرا یک دامنه با پسوند .com را انتخاب کنیم؟ چرا با پسوند .com را انتخاب نکنیم؟

امروزه، زمانی که با بسیاری از گزینه‌های سطح بالای دامنه (TDL-top domain level) رو به رو هستید و نمی‌دانید به کدام یک اعتماد کنید، یک دامنه با پسوند .com که به عنوان یک استاندارد آنلاین جهانی مورد اعتماد میلیون‌ها نفر در کسب و کارهای مختلف است می‌تواند شما را نیز به موفقیت برساند.

تا کنون حدود 154،600،000 دامنه با پسوند .com فعال شده است.

پس میتوانید به میلیون‌ها نفر دیگر که دامنه .com را انتخاب کرده‌اند بپیوندید:

Lights
جهانی

نام دامنه .com برای همه و در همه جا شناخته شده است، میتوانید از این آدرس در شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ ، ایمیل و یا وبسایت استفاده نمایید. یک پسوند .com می‌تواند به پیشرفت کار شما کمک کند. 

Lights
مورد اعتماد

با اعتماد شرکت‌های جهانی، استارتاپ‌های باهوش و بازرگانان محلی، یک نام دامنه .com می‌تواند به مشاغل در هر اندازه کمک کند تا با مشتریان و شرکای خود ارتباط برقرار کنند.

Lights
شناخته شده

دامنه .com توسط مشاغل و مصرف کنندگان در سراسر جهان شناخته شده است. هنگام ثبت دامنه .com، مسیری را انتخاب می‌کنید که بی شماری از مشاغل همفکر از آن برای شروع و رشد حضور آنلاین خود استفاده کرده اند.

 

 

چه کسانی از دامنه .com استفاده می‌کنند؟

از شرکت‌های بزرگ با ردپای جهانی تا دانشجویانی که به تازگی فارغ التحصیل شده‌اند و کسب و کار جدیدی را شروع می‌کنند، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از نام دامنه .com خود با موفقیت برای تبلیغ یک محصول، ارائه خدمات، برجسته کردن مهارت و موارد دیگر استفاده کرده اند.

 

پسوندهای رایج
تجاری
عمومی
شرکت‌ها

ثبت online دامنه با پسوند com

هم اکنون دامنه مورد نظر خود را ثبت نمایید

هزینه ثبت دامنه با پسوند com :
روند تغییر قیمت در ثبت دامنه پسوند com