معرفی پسوند دامنه اینترنتی cloud

www.example.cloud

رایج‌ترین کاربرد ثبت دامنه با پسوند cloud: خدمات ابری و میزبانی

دامنه جدید خود را با پسوند cloud پیدا کنید. برای بررسی در دسترس بودن، نام یا کلمات کلیدی مورد نظر را در زیر وارد کنید.

.cloud

پسوند cloud را بیشتر بشناسید:

دامنه .cloud مناسب شرکت‌هایی است که خدمات مربوط به فضای وبسایت را ارائه می‌دهد. اکنون همه افراد از مشاغل ارائه دهنده خدمات مبتنی بر cloud و کارآفرینانی که به دنبال آدرس وب خلاق هستند می‌توانند آنچه را که می‌خواهند در این دامنه جدید پیدا کنند. اصطلاح "ابر" اصطلاحی جهانی است که مردم تقریباً در همه جا به معنای فضای وب آن را می‌شناسند، که می‌توانید داده‌ها و برنامه‌ها را در آن ذخیره کنید.

اگر تجارت شما در فضای ابری است، این دامنه مناسب شماست.

صنعت ابر یک اکوسیستم پر جنب و جوش و در حال رشد از فروشندگان نرم‌افزار و زیرساخت ها‌، مجتمع‌ها، شرکا و مشاوران است. با استفاده از دامنه .cloud، سرانجام متخصصان این صنعت می‌توانند آدرس‌های وب را با یک نگاه نوع فعالیت آن را تشخیص دهند. دامنه .cloud بهترین راه برای دستیابی به جهانی است که فضای بیشتری نیاز دارد.

در واقع، بسیاری از شرکت‌های صنعتی در حال حاضر از نام دامنه .cloud استفاده می‌کنند. برای برخی ، استفاده از .cloud یافتن پیشنهادات موجود برای آنها را آسان تر می‌کند. دیگران نام دامنه .cloud را برای مشاغل جدیدی که به نام‌های کوتاه و جذاب نیاز دارند ثبت می‌کنند.

به شرکت‌های پیشرو فناوری که دامنه .Cloud را انتخاب می کنند بپیوندید

رایانش ابری به استارتاپ‌ها در تجارت، امور مالی، دولت، بهداشت، سرگرمی، آموزش و سایر صنایع قدرت می‌بخشد. شرکت‌ها و افراد بیش از 140 کشور در سراسر جهان، قبلاً دامنه‌ .cloud را برای وب سایت‌های خود ثبت کرد‌ه‌اند.

دامنه .Cloud همچنین در بین مشاغل فعال با زمینه فعالیت‌های محتلف مانند IOT، داده‌های بزرگ، بلاکچین و واقعیت مجازی به محبوبیت بیشتری رسیده است. شرکت‌ها و استارتاپ‌های آینده‌نگر اکنون می‌توانند دامنه‌ای را انتخاب کنند که نشان دهنده فعالیت‌های آینده نگرانه آنها باشد.

خدمات حرفه‌ای
اینترنت و شبکه
تکنولوژی

ثبت online دامنه با پسوند cloud

هم اکنون دامنه مورد نظر خود را ثبت نمایید

هزینه ثبت دامنه با پسوند cloud :
روند تغییر قیمت در ثبت دامنه پسوند cloud