راه اندازی پورتال جدید دیبا

با گذشت بیش از 12 سال از آغاز فعالیتهای شرکت دیبا در تولید نرم افزارهای مبتنی بر وب، یکی از نواقص کاملاً مشهود در ارائه خدمات

هر چه بهتر به مشتریان، عدم راه اندازی وب سایت جامع شرکت بود که به مثابه آب خوردن کوزه گر از کوزه شکسته بود. این مهم همزمان با آغاز سال نو و در هفته آغازین سال 91 جامه عمل پوشید و پورتال جامع شرکت دیبا به همت کادر فنی این شرکت آماده بهره برداری گردید.

فاز اول اجرای این پروژه بیشتر متوجه تکمیل اطلاعات و محتوای استاتیک سایت بوده و در فاز دوم، ارائه خدمات الکترونیک در دستور کار است که البته عملیات اجرایی این فاز نیز رو به پایان میباشد و به زودی شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.

در فاز ارائه سرویس های الکترونیک، می توان به امکان خرید و یا تمدید آنلاین دامنه (online domain registration)، خرید بسته های میزبانی وب (online web hosting registration) و نیز راهکارهای کسب درآمد برای علاقه مندان اشاره نمود که مورد آخر با کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دیبا (DIBA.CRM) میسر میگردد.

با آغاز این فعالیت، روند کاری اجرای پروژه ها نیز به تدریج به این بخش منتقل و سعی در ارائه خدمات هر چه بیشتر به مشتریان گردیده است.

کد خبر: 280
  تاریخ خبر : چهارشنبه 9 فروردین 1391
 2076
  دیدگاه کاربران