آغاز آزمایشی پورتال شهر الکترونیک اردکان

قائم مقام گروه دیبا در جمع خبرنگاران، از آغاز به کار پروژه شهر الکترونیک اردکان خبر داد

با پایان یافتن فرآیندهای اجرایی پورتال شهر الکترونیک اردکان، فاز نخست آن با حضور آقای دکتر تابش نماینده محترم مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان، آغاز به کار نمود.

در ابتدای این همایش، مروتی شهردار اردکان گزارشی از مسیر اجرای پروژه شهر الکترونیک اردکان را عنوان نمود و در ادامه محمد رضا تابش به صورت مشروح به الزامات اجرای این پروژه و راهکارهای اجرایی پرداخت.

پیش از این همایش، مجید گیاهی در جمع خبرنگاران در یزد اظهار داشت: پروژه پیاده‌سازی الزامات و پیش نیازهای شهر الکترونیک اردکان از سال قبل با مدیریت شهرداری شهر اردکان و پیاده سازی توسط گروه دیبا آغاز شده بود. وی افزود: این طرح به عنوان یکی از کاربردی ترین پروژه های شهرهای الکترونیک در کشور است و اردکان را به نخستین شهر الکترونیک استان یزد با امکانات گسترده و کاربردی تبدیل می‌کند. 

گیاهی عنوان کرد: اتصال به کارت شهروند الکترونیک برای بهره‌مندی از امکانات و تسهیلات شهری، سامانه NearBy یا «نزدیک من»، پورتال صفحات زرد که شامل اطلاعات مفیدی همچون بانک جامع مشاغل، سایت کاریابی محلی، فروشگاه آنلاین، سامانه آنلاین شکایات شهری 137 و سایر زیرسایت‌های ارائه خدمات شهروند الکترونیک و... از جمله خدمات شهر الکترونیک اردکان است.

قائم مقام مدیرعامل گروه دیبا از تلاش‌ها و پشتیبانی‌های همه‌جانبه دکتر تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، شهردار اردکان، مشاوران و کارمندان شهرداری قدردانی و خاطرنشان کرد: پیاده‌سازی این پروژه که منفعت ملی در بر خواهد داشت، بدون دید وسیع و همت این جمع قابل اجرا نبود.

 

پورتال شهر الکترونیک اردکان

پورتال شهر الکترونیک اردکان

پورتال شهر الکترونیک اردکان

پورتال شهر الکترونیک اردکان

کد خبر: 293
  تاریخ خبر : پنجشنبه 27 مهر 1391
 3323
  دیدگاه کاربران