امضاء تفاهم نامه همکاری با سازمان مدیریت صنعتی

در راستای همکاری متقابل علمی، آموزشی و اجرایی، تفاهم نامه همکاری فیمابین گروه دیبا و سازمان مدیریت صنعتی منعقد گردید. در این تفاهم نامه

ایجاد بستر مناسب در راستای توسعه فعالیت های طرفین مدنظر قرار گرفته است. این همکاری ها در زمينه بازاريابي،‌ آموزش و مشاوره در حوزه ارائه راهكارهای الكترونیك، تولید نرم افزار (ERM،‌ ERP، CRM،‌ MIS،‌ PORTAL،‌ و...) براي شركت ها سازمان ها و متقاضیان خدمات میباشد و طرفین تفاهم نامه از پتانسیل های موجود در طرف مقابل در جهت بهبود و توسعه سطح خدمات به مشتریان بهره مند میگردند.

سازمان مدیریت صنعتی در اوایل دهه 1340 در جهت کمک به توسعه صنعتی کشور شکل گرفت. اکنون سازمان مدیریت صنعتی، به پشتوانه بیش از 40 سال حضور مؤثر در فضای اقتصادی و اجتماعی کشور، مأموریت خود را کمک به توسعه ظرفیت مدیریت کشور و تحول و بهسازی سازمان ها و دستیابی به اهداف چشم انداز 20 ساله کشور میداند. این سازمان فعالیت خود را در استان یزد از ابتدای سال 1390 دنبال نمود.

در سوی دیگر این تفاهم نامه، گروه دیبا فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه تولید نرم افزارهای مبتنی بر وب در اواسط سال 1379 آغاز نمود. این شرکت فارغ از توسعه تولیدات و خدمات خود در سطح کشور، موفق به صدور برخی محصولات خود به سایر کشورها از جمله کانادا، ترکیه، افغانستان، امارات متحده عربی و... شده است.

کد خبر: 294
  تاریخ خبر : پنجشنبه 20 مهر 1391
 3045
  دیدگاه کاربران