کسب رتبه برتر ارزیابی وب سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد

نتیجه ارزیابی وب سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد از سوی دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت مهندسی آب کشور اعلام شد. بر این اساس و با در نظر گرفتن

معیارهای محتوی، جذابیت های بصری و گرافیکی، ارائه خدمات الکترونیکی و تعاملی، فنی و ساختاری و نیز امتیازات ویژه، این وب سایت موفق به کسب امتیاز A برتر کشوری گردید.

در این ارزیابی رعایت نکات فنی و امنیتی سایت، وجود جذابیت های نسبی دیداری و گرافیکی سایت، غنای نسبی محتوای اطلاعاتی سایت و نیز وجود زیر سایت کودک و نوجوان به عنوان نقاط قوت سایت مذکور یاد شده است.

شایان ذکر است، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در راستای اجرای بهینه فصل پنجم قانون مدیریت خدمات کشوری و با هدف ایجاد تحرک و پویایی و ارتقاء سطح ارائه خدمات و اطلاعات از طریق سامانه های الکترونیکی، هر ساله اقدام به ارزیابی وب سایت اینترنتی شرکتهای آب و فاضلاب می نماید.

وب سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد به نشانی http://www.AbfarYazd.ir توسط گروه دیبا طراحی گردیده و مدیریت آن از طریق سیستم مدیریت محتوای دیبا (DCMS) صورت می پذیرد. این سایت در بخش خدمات الکترونیک دولت نیز از درگاه ارائه خدمات الکترونیک دیبا بهره مند است و به زودی و با عقد تفاهم نامه با دفاتر پیشخوان دولت، خدمات خود را از طریق این دفاتر به صورت صد در صد الکترونیکی ارائه خواهد نمود.

کد خبر: 295
  تاریخ خبر : جمعه 28 مهر 1391
 3647
  دیدگاه کاربران